Stand By Recovery Gel 80 ml.

Производител: OLIMP SPORT NUTRITION
Код на продуктот: 3079
Достапност: На залиха

STAND-BY ™ гел за обновување е одличен, концентриран извор на енергија за физички активности.

120,00ден
-+

Постави прашање за овој производ

Ако ги анализираме физичките напори на луѓето кои практикуваат спортови на издржливост, ќе видиме дека многу често нивната активност многу се менува, динамични стартувања, брзи промени на правецот, брзи застанувања и забрзувања и покривање на големи растојанија одеднаш со разновидна брзина кои непречено разменуваат, создавајќи тренинг со висок интензитет. Во такви услови, анаеробните механизми за производство на енергија се завршуваат со аеробни трансформации кои на крајот претставуваат доминантен извор на енергија произведен од телото за да ги задоволат барањата на вежбањето. Тоа е причината зошто добро компонираната суплементација треба да содржи додатоци од врвен квалитет, кои му овозможуваат на телото  да ја одржи високата ефикасност на процесите на производство на анаеробни и аеробни енергии (пр. ENDUGEN ™). 

Сепак, треба да се посвети внимание на создавање на такви нутритивни состојби (со употреба на напредно дополнување) што ќе овозможи најбрзо можно регенерација по интензивна физичка активност и да се постигне состојба на суперкомпензација на енергијата (јаглехидрати) и градбени елементи (протеини).


Најдобриот напредок во тренингот може да се постигне со конзистенција загарантирана со правилна исхрана на телото. За време и по интензивно вежбање мускулните влакна стануваат оштетени, енергетските резерви (мускулите и црниот дроб на гликоген) се намалуваат, а нервниот систем станува заморен. Консумирањето на добро составени оброци во соодветни времиња е од клучно значење кога станува збор за ефикасноста на телото за време на физичката активност и за регенерација после тренинг. Од моментот кога телото станува исцрпено, го интензивира обновувањето на енергетските резерви (обновата на гликогенските елементи) и синтезата на протеините, со цел да се обноват оштетените мускулни влакна.

Овој период се нарекува компензација (графикон 1). Ако процесот на враќање се прави правилно веднаш по вежбањето, можно е да се стигне до фаза на суперкомпензација, односно прекумерно враќање на енергетските и градбените соединенија во мускулите, над физиолошките вредности. Ова е токму целта на вежбањето.


Графикон 1. суперкомпензација циклус во единица за тренинг. 
Податоци адаптирани од: Бомпа Тудор О, ет. al. Periodyzacja. Teoria metodyka treningu. Библиотека тренер, Варшава 2010

 

Откако ќе се постигне ова, следниот чекор е да го планираме циклусот на тренинг на таков начин што ќе се појави напор во фазата на врвна суперкомпензација, со што се зголемуваат можностите за вежбање и ќе се забрза напредокот во тренингот.




График 2. Идеален курс на суперкомпензација. 
Податоци адаптирани од: Shea J. Замор, обновување и суперкомпензација


 

Идеален начин да се забрза суперкомпензација е да се користи персонализирана дополнување врз основа на најновите трендови во напредната диететски додатоци во професионалните спортови. 

Нема сомнение дека сите барања поставени за овој тип на производи ги исполнува енергетскиот гел подготвен за употреба по тренингот:  STAND-BY ™ гел за обновување  со Endurance Sport ™ / Olimp Sport Nutrition®: 
тоа е  одличен, концентриран извор на енергија  за физички активни, да се користи по интензивно вежбање. 1 дел содржи 45g  чисти јаглени хидрати од  5 извори, од кои секоја се карактеризира со различна кинетичка апсорпција. Истражувањата (1) покажуваат дека конзумирањето на високо-апсорбирачки јаглени хидрати по тренингот во голема мера ја забрзува повторната изградба на мускулните гликогенски елементи, подобро отколку кога оваа макро супстанција е испуштена. Над 10 g добро-апсорбирачки протеини  во препорачаната дневна доза. 
Истражувањата (2) докажуваат дека конзумирањето протеини директно по вежбањето може да ја зголеми брзината на протеинска синтеза во мускулните клетки до 291%.




Графикон 3. Влијанието на конзумирање на протеини и вежбање врз азотниот баланс на телото. Комбинацијата на физички вежби и протеини што се конзумираат директно потоа доведуваат до најдобри резултати во однос на азотниот баланс на телото што може да се поврзе со зголемена синтеза на протеини. 
Податоци адаптирани од: Poole C. et al. Улогата на администрирање на хранливи материи после вежба на синтеза на мускулни протеини и синтеза на гликоген. Весник на спортски науки и медицина (2010) 9, 354-363.
 

Според резултатите од истражувањето (3, 4), симултаниот внес на протеини / амино киселини и јаглени хидрати, како и во случај на гел за обновување на  STAND-BY ™ , ја зголемува стапката на синтеза на мускулните протеини многу поефикасно од самите јаглени хидрати. Гелот за обновување на STAND-BY ™дополнително се зајакнува со дел од  BCAA . 
Најновите клинички испитувања за луѓето (5) покажуваат дека амино киселините со разгранет синџир (BCAA) имаат ограничувачки ефект врз оштетувањето на мускулите после вежбање, забележани како намалување на концентрацијата на креатин киназа во крвната плазма (графикон 3 ) и намалување на локалната мускулна болка (графикон 4) со што се забрзува регенерацијата на мускулите .



Графикон 4. Креатин киназа концентрација во крвната плазма, пред и по интензивна вежба. 
Податоци адаптирани од: Howatson G., et al. Весник на Меѓународното здружение за спортска исхрана 2012, 9:20

 



 График 5. Одложен почеток на болка во мускулите, пред и по интензивно вежбање. 
Податоци адаптирани од: Howatson G., et al. Весник на Меѓународното здружение за спортска исхрана 2012, 9:20

 

Останатите состојки покажуваат целосно синергистички ефект во поддршката на метаболичките процеси поврзани со протеинските и јагленохидратните трансформации (витамин Б6, витамин Б12, магнезиум). Додавањето на антиоксиданти  (vit. C, E) ги штити протеините од деградирачкото влијание на слободните радикали кои се формираат во големи количини за време на продолжен физички напор. Покрај тоа, витамините Ц и Е можат да помогнат во намалувањето на болката со одложен почеток на мускулите (6). Додавањето на натриумови јони (Na +)  - овие јони играат клучна улога во брзата рехидратација и реставрацијата на рамнотежата на вода-електролит на телото по интензивен физички напор (7) 

Напиши мислење

Белешка: HTML не е дозволен!
    Лош           Добар

Состојки : гликозен сируп, вода, гликозен-фруктозен сируп, колаген хидролизат; лимонска киселина, јаболкова киселина, регулатори на киселост натриум цитрат, магнезиум цитрат, L-леуцин, L-валин, L-изолеуцин; натриум сорбат, натриум бензоат, конзерванси со натриум хлорид, ароми, натриум карбокси метил целулоза - згуснувач, L-аскорбинска киселина - вит. C, DL-алфа-токоферил ацетале - вит. Е, никотинамид - ниацин, цијанокобаламин - вит. Б12, пиридоксин хидрохлорид-вит. Б6, боја: бета-каротин.

Препорачана употреба: Во зависност од интензитетот на обуката земете 1-2 кесички до 30 мин по вежбање. 

Не ја надминува препорачаната дневна доза. 
Додатоците во исхраната не треба да се користат како замена за разновидна и урамнотежена исхрана. 
Се препорачуваат разновидна и урамнотежена исхрана и здрав начин на живот. 
Производот не треба да се зема за време на бременост, доење и преосетливост на било која од состојките на производот.

Пријавeте се за ПБЦ билтен

И добијте ги најновите информации, промоции и попусти.